Nyt Civis-sovelluksessa tarjolla uusi Asukasviestit-moduuli

Digitaalisella aikakaudella sujuva viestintä asukkaiden ja viranomaisten välillä on ratkaisevan tärkeää. Siksi olemme luoneet Civis-sovellukseen uuden asukasviestimoduulin. Tällä lisäosalla asukkaat voivat ilmoittaa erilaisista poikkeamista kuntaan entistä helpommin ja edistää parempaa vuorovaikutusta yhteisön ja kunnan välillä. Civis toimii julkisen sektorin yhteisenä alustana, jonne viestintä keskitetään käyttäjäystävällisesti sekä asukkaiden että kuntien hyödyksi.

Ilmoita helposti ja nopeasti

Asukasviesti antaa asukkaille mahdollisuuden ilmoittaa nopeasti ja helposti erilaisista korjaustarpeista, kuten vesijohtoveden laatupoikkeamista, vaurioituneista kylteistä, ilkivallasta, roskaamisesta tai tien päällystevaurioista. Sujuvassa ja intuitiivisessa prosessissa ilmoituslomake on helposti saatavilla "Ilmoita" -painikkeen alla. Ilmoituksen sijaintitieto on automaattisesti tunnistettavissa älypuhelimen sijaintitiedon perusteella, mutta käyttäjät voivat halutessaan lisätä sijainnin kartalle myös manuaalisesti.

Parempi yleiskuva "Katso muut aiheet" -toiminnolla

Asukkaat voivat nähdä otteita muista tapauksista, joista on ilmoitettu heidän lähialueellaan. Toiminto tarjoaa asukkaille paremman yleiskuvan alueen tilanteesta, mutta kunnalla on mahdollisuus määritellä ovatko kaikki ilmoitetut tapaukset käyttäjien nähtävissä. Kaikki ilmoitetut tapaukset on anonymisoitu henkilötietojen suojaamiseksi.

Seuraa ilmoituksen käsittelyä ja vastaanota päivityksiä

Ilmoitustoiminnon kautta asukas voi seurata reaaliajassa tekemänsä ilmoituksen tilaa ja etenemistä. Tämä tarjoaa läpinäkyvän ja ajantasaisen kuvan siitä, miten kunta käsittelee asiaa. Pysyäkseen aiheesta ajan tasalla asukkaat voivat myös vastaanottaa älypuhelimeensa push-ilmoituksia aina kun heidän tekemänsä ilmoituksensa tila muuttuu tai kun kunta kommentoi sitä. Sovellus mahdollistaa asian käsittelyssä myös anonyymin kaksisuuntaisen viestinnän asukkaan ja kunnan välillä.

Johda tiedolla

Civis Portaalissa on saatavilla kaikki oleellinen analytiikkatieto liittyen vastaanotettuihin ilmoituksiin. Sieltä on nähtävissä ilmoitusten vasteaika, käsittelyaika, käsittelyn tila, jakautuminen kategorioiden ja ilmoitusten tyypin mukaan. Näillä ratkaisevan tärkeillä tiedoilla kehität palvelua ja ilmoitusten käsittelyn tehokkuutta organisaatiossasi.

Tehokas asiankäsittely ja arkistointi

Asukkailta saapuneet viestit voidaan helposti siirtää asianhallinta- ja arkistojärjestelmään. Tämä mahdollistaa saumattoman ja tehokkaan tapausten käsittelyn samalla varmistaen jäljitettävyyden ja dokumentoinnin koko prosessin ajan.

Integroitu saumaton kokemus

Asukasviestit on integroitu useisiin tapausten hallintajärjestelmiin, jotta ilmoitukset ohjataan suoraan oikealle käsittelijälle oikeaan järjestelmään. Näin varmistetaan, että tapaukset käsitellään tehokkaasti ja tarkasti ja että kunta voi vastata nopeasti asukkaiden huoliin.

Civis - yhteinen palvelu kunnalliselle sektorille

Asukasviestit -moduuli tarjoaa loistavan lisän Civis-kuntalaissovellukseen. Moduulin taustalla on sitoutumisemme työhön viestinnän ja yhteistyön parantamiseksi asukkaiden ja julkisen sektorin välillä, ja odotamme sovelluksen parantavan sitä käyttävien kuntien asukastyytyväisyyttä. Civisin asukasilmoitus on tärkeä askel kohti saavutettavampia, tehokkaampia ja nykyaikaisempia julkisia palveluita.


Kysy lisää tai pyydä tarjous tai sovelluksen demoesitys CPU:n varatoimitusjohtaja Mikko Kupiaiselta puhelimitse (+358) 10 841 9098 tai sähköpostitse mikko.kupiainen@cpu.fi.

Edellinen
Edellinen

Civis sai uusia toimintoja ja uuden ilmeen!

Seuraava
Seuraava

Tutustu uuden ajan kuntalaissovellukseen ja hae mukaan pilottiin – saat sovelluksen käyttöösi maksutta 6 kuukaudeksi!